Viestintä

Asiakas saa täsmäapua siihen, kuinka kertoa eri tavoin toimintarajoitteisille asiakkailleen heille tärkeistä, usein palveluntarjoajan valinnan ratkaisevista asioista.

Viestinnän palveluprosessi:

  • Tunnistetaan asiakasyrityksen toimitiloista ja palveluista ne kohdat, joista toimintarajoitteiset asiakkaat tyypillisesti etsivät tietoa etukäteen
  • Asiantuntijamme viettävät asiakasyrityksen tiloissa yleensä ½ -1 työpäivää tehden havaintoja edellä mainituista asioista
  • Accessia Consultingin käynnin jälkeen asiakasyritys saa sisäiseen käyttöönsä yhteenvedon siitä, mikä sen nykytilanne on suhteessa toimintarajoitteisille asiakkaille kaikkein tärkeimpiin, palveluntarjoajan valintaan vaikuttaviin asioihin
  • Lisäämme tiedot havainnoistamme myös asiakasyrityksen verkkosivuille, ellei toisin sovita